İLETİŞİM BİLGİLERİ

  • Eminönü Mağazamız: Rüstempaşa Mh. Sabuncu Han Sk. No: 17/14 Fatih/İstanbul
    İSTOÇ Mağazamız: Mahmutbey Mh. 2421. Sk. 5. Ada No:34 Bağcılar/İstanbul

    0533 136 15 61
  • (0212) 667 09 24
  • info@parmida.com.tr
  • Google Maps

SIKÇA SORULAN SORULAR

Kargom Ulaşmadı Ne Yapabilirim?

Lütfen sipariş kodunuzla birlikte formu doldurun, sizlere hızlıca yardımcı olacağız.

İade Süreci

Siparişinizden memnun kalmadıysanız, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde ürünü faturanızla birlikte İSTOÇ Mağaza adresimize göndererek iade edebilirsiniz.

Faturanız paket içerisinde bulunmuyorsa veya size e-posta olarak ulaşmadıysa, bizimle iletişime geçerek faturanın yeniden gönderilmesini talep edebilirsiniz.

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade inceleme sürecine alınır. Ürün iade koşullarına uygunsa, ödemeniz bankanıza bağlı olarak 2–4 iş günü içerisinde hesabınıza yansıtılır.

İade Koşulları
  • Ürünlerin iade edilebilmesi için kullanılmamış, hasar görmemiş ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.

  • İade gönderimi sırasında ürünün güvenli şekilde paketlenmesi alıcı sorumluluğundadır.

  • İade kargo ücretleri alıcıya aittir. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra kargo bedeli hariç tutularak iade işlemi gerçekleştirilir.

  • Ürün değişimi talebiniz varsa, iade süreci tamamlandıktan sonra yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

İade Adresi

Parmida İSTOÇ Mağaza
Mahmutbey Mh. 2421. Sk. 5. Ada No:34 Bağcılar/İstanbul

İletişim

İade süreciyle ilgili her türlü soru veya destek talebiniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:
E-posta: info@parmida.com.tr
Telefon: 0533 136 15 61

BİZE YAZIN